Svettigt

Det är sjukt galet så varmt det är! Både utomhus men värst är det inne, jag tror jag ska dö av värmeslag!! Den här lägenheten är kall på vintern men som en bastu på sommaren. Jag går omkring och är konstant utomlandskladdig och när man vaknar på morgonen droppar man typ av svett. En ac inomhus hade ju inte suttit fel, hur ska jag klara av den här värmen i 3 månader till! Måste gräva fram fläkten på vinden för den hjälper i alla fall lite grann för stunden om man ställer sig framför den och svalkar.

Imorgon tänker jag nog ta en sväng ner på stan. Blev glatt överraskad då mitt lönebesked kom idag och så visade det sig att jag fått semesterersättning utbetald. :) Så jag ska nog kika på de fina skorna imorgon, det är jag värd! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0