Äntligen

Äntligen är allt som har med skola att göra klart för 4 veckor framöver, minus 3 föreläsningar om en vecka. Så himla skönt att slippa ha en massa uppgifter som måste göras och faktiskt ha tid för lite annat. Direkt efter jag skickat in min essay idag tog jag bilen och åkte till Sisjön. Det blev lite shopping på HM, Lindex och Hemtex. Måste ju utnyttja alla rabatter som jag hade. Kassören på Hemtex råkade dessutom ge mig nästan dubbel rabatt så jag kan inte klaga. ;)
 
Blev precis uppringd av jobbet. Står ju uppskriven för helgen men har tyvärr inte fått något bokat, men då undrade de om jag kunde hoppa in extra på logistik och visst kunde jag det. Så imorrn är det jobb 06-10! Jobbigt att gå upp så himla tidigt men så härligt att ha hela lördagen kvar efteråt! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0