4 Maj 2013

Så härligt att det redan är maj. Bara två och en halv vecka kvar av skolan innan det är "sommarlov" och inte länge kvar tills jag åker upp till Luleå. Det ska bli riktigt sköj. :)
 
Solen ville inte glädja oss med dess närvaro idag så jag har passat på att göra bort lite plugg under förmiddagen. Har fortfarande lite läsande kvar att göra men det kanske jag sparar till imorgon för om en halvtimme väntar tvättstugan. Har redan skjutit på det två gånger så nu måste jag verkligen tvätta.
 
Har även beställt en ny kalender då min gamla går ut snart. Det är väl lite old fashion att ha en kalender när man kan ha allt i mobilen men jag tycker om att ha en man kan skriva och kladda i. Som vanligt körde jag på en från Personlig Almanacka, hoppas att den blir lika fin i verkligheten. :)
 
Nej, jag vet verkligen inte vad mer för svammel jag ska skriva om nu. Ha en fin lördagkväll!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0