Böcker

Värmen fortsätter att pressa på här i Göteborg. Men jag ska försöka att inte klaga för snart kommer väl regnet. Det blev i alla fall en liten tur till stan idag för att kolla på skorna, men jag blev verkligen besviken. På bilderna ser de ut att vara så orangefärgade och fina men i verkligheten var de typ bajsorangefärgade så det blev inga skor för mig. Istället hittade jag lite annat smått och gott, bland annat två nya böcker som jag kan ligga och läsa ute i sommarvärmen. En tjejig bok, Vad som än händer, och en bok ur serien som tv-serien Bones är baserad på. :) Hoppas att solen fortfarande skiner på söndag så jag kan ta med en filt och lägga mig i Slottsskogen, för imorrn väntar jobb hela dagen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0