Nytt utseende

Då var det nytt igen här inne på bloggen. Var verkligen inte nöjd med som det såg ut innan, och när jag gjorde en design till min systeryster för några veckor sedan blev jag sugen på en liknande själv.
 
För stunden är jag i alla fall nöjd med det nya, men vi får se hur länge det varar då jag tenderar att bli less snabbt. Det jag dock inte är nöjd med är det nya blogg.se. Gillar det icke! Förhoppningsvis växer det på en då man använt det ett tag. Är dock less på att det buggar och tjorvar för mig. Mina headers från menyn drar liksom ut sig över hela bloggen och kommer in i mina inlägg, störande som bara den!
 
 


Kommentarer
Johanna

Snyggt! :)
Har du testat att minska bredden på sidmenyn? Eller är det där du skriver inläggen som är för brett?

2012-07-09 @ 23:05:37
URL: http://missbettyboop.blogg.se
Jenny

Jag har testat att minska bredden men det blir såhär skumt ändå, vet inte vad som är fel. Provade lägga upp den nya designen på en annan testblogg jag har och där blev det inte så skumt.
Undra om det är nåt mupp som man kanske måste kontakta blogg.se om? Fattar inte vad jag ska göra för att det inte ska bli så. :P

2012-07-09 @ 23:12:26
URL: http://jeennyrebecka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0