Nytt

Då var duggan gjort idag. Och kaos blev det! Det strulade med starten och vår provtid blev sedan 15 minuter för kort. Galet vad arg jag var! Efter en hel del klagomål till ansvarig så har vi nu fått svar att vi får välja att antingen gångra vårt resultat med 1,3 eller göra om duggan på onsdag. Vet dock inte hur jag ska göra!?!

Oh well nog om skola nu när det äntligen är helg. Jag har faktiskt V-fritt fram till söndag förmiddag. Skjutsade honom till flyget tidigare under kvällen då han ska flyga till nordligare breddgrader. Så ikväll ska jag njuta av ett ordentligt fredagsmys. :)

Tänkte visa några fynd jag gjorde igår på stan. Fick med mig ett par supersnygga skor för ynka 99 kronor. Me like! Blev även en ny mysig tröja från Gina Tricot. Lite shopping ska jag ju ändå få unna mig själv. :)




Kommentarer
Stina

Åh ska vi inte planera in en shoppinghelg snart Jennis?

2012-01-30 @ 10:23:03
URL: http://stinalinnea.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0