10 September 2011

Kom först upp ur sängen kl 12 idag. Ville verkligen inte sova så länge men jag måste säga att det var skönt att jag gjorde det ändå. Jag ligger så efter i sömnen att det behövdes några extra timmar imorse. :)
Ligger bara och slappar på soffan just och ser på lite Idol repriser. Ska försöka sätta fart snart och göra mig iordning för ikväll. Tänkte försöka börja i tid denna gång så det inte blir som sist då jag stressade som en tok. :P Vet ännu inte vad jag ska ha på mig eller vilka skor jag ska ha. Känns riktigt svårt att bestämma sig. Vi måste vara finklädda inför restaurangbesöket men ändå festklädda för festen efteråt. Och så regnar det självklart ute också!

Nä nu ska jag gå och hämta mig en liten kaka och mysa i några minuter till på soffan innan det är dags. Ha en underbart fin lördag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0