Kladdkakans dag

Kan inte förklara hur besviken jag blev tidigare! Vi hade gjort amerikanska pannkakor till middag och då jag inte gillar sirap så ville jag ha jordgubbssylt till. Och till min stora besvikelse var våran sprillans nya syltburk som inhandlades bara timmen innan full med svamp! Usch och fy! Jag trodde nästan jag skulle börja gråta! Så nu sitter jag här alldeles hungrig! Ska nog tröstäta lite kladdkaka för att dränka mina syltsorger.

För jag har nämligen bakat en kladdkaka. Upptäckte tidigare idag att det finns en högtid som heter kladdkakans dag och denna dag råkade vara just idag! ♥



Kommentarer
Johanna

hehe det var roligt....syltsorger :P



nåå men jag tycker du ska uppdatera lite mer juh!!

2011-11-15 @ 15:17:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0