2 Maj 2011

Har inte alls fått mycket gjort idag. Måste verkligen börja plugga då jag har en individuell uppgift som ska vara inne på söndag och om ca 3 veckor ska projektrapporten till grupparbetet vara klar och det är jag som ska skriva den. Och där behövs extra tid då vi bara har kontakt med varandra via mail. Usch jag har verkligen försökt komma igång idag men kom bara så långt som att skriva en rubrik. Fy skäms Jenny!

Istället för att sätta mig på soffan för kvällen borde jag egentligen ta en liten promenad ner till Ica. Märkte nämligen att vi knappt har någon kattmat kvar alls. Så det räcker till frukost men sen är det slut. Vi orkar inte åka iväg till Grissly och köpa en 4kg eller 10kg säck med Eukanuba som vanligt och släpa med den på bussen. Så tills vi får bilen tillbaka får de nöja sig med lite Whiskas. :)
Nja promenaden dit får nog vänta till imorrn, jag ska nog hitta på något annat skoj nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0