Fredag den 13:e

Fredag den 13:e idag. Får se om det kommer några lurviga spöken på besök ikväll. Jag ska nämligen vara ensam ikväll då V ska på sittning. Det får bli en myskväll för min del men nog utan skräckfilmer. :)

Jag känner mig som en riktig husmor just nu. Igår kväll blev det en storstädning av kylskåpet då det verkligen var på tiden. Mjölken hade börjat smaka kylskåp och det är ett tecken på att det nog är dags att städa. Nu är det bara frysen kvar som VERKLIGEN behöver en avfrostning. Frågan är bara vad man ska göra med allt i frysen, vi har ju liksom ingenstans att stoppa allt kött vi har och jag vill ju inte att det ska bli dåligt.

Just nu är jag duktig och tvättar. Samlade ihop två stycken stora ikea påsar med sängkläder och handdukar som legat på tvättlager länge. Ska bli skönt att få det undanstökat så vi får lite rent och lite mer ordning här hemma. Inte så trevligt när det ligger högar med smutstvätt. :P Får se om jag känner mig så huslig att jag manglar sängkläderna också.
Oj vad tiden gått fort här, nu måste jag kuta ner och slänga in en ny maskin.


Kommentarer
Johanna

asså du får ju gärna komma till oss och diska o tvätta :) bergen bara växer :P haha.



och förresten...is inte kommentera inlägget nedan..men lägg in fler bilder från den där skogen. :) den såg ju mysig ut :)

2011-05-13 @ 21:53:18
Jenny

Haha diska och tvätta får du göra själv. :P men lite fler bilder från slottsskogen kan jag allt lägga upp. :)

2011-05-13 @ 22:11:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0