8 Maj 2011

Idag är det skola som gäller för mig. Har inlämning idag och jag hade inte ens börjat skriva ännu. Men jag satte mig vid datorn direkt då jag klev upp och skrev i ca 1,5 timmar och fick ihop en A4 sida. Det betyder att jag bara har en sida kvar att skriva vilket känns skönt. Vet ungefär vad jag ska skriva också så det borde inte ta mer än 2 timmar.

Det är ju så galet varmt här idag, typ 20 grader i skuggan, så den andra sidan får faktiskt vänta till lite senare. Har precis kommit in från en liten promenad på 5 kilometer. Det var riktigt härligt att få komma ut i friska luften lite. :)



Kommentarer
Johanna

nööT vill inte du köpa min mobil?? :)

2011-05-08 @ 22:31:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0