17 Maj 2011

Gussingen vad trött jag är! Har ändå bara jobbat 4,5 timmar idag men då klockan ringde halv åtta imorse så var jag helt död. Skulle lätt kunna ta en tupplur nu men då kommer jag ju aldrig lyckas somna ikväll så jag får helt enkelt försöka hålla ögonen öppna.
Resten av veckan är jag i alla fall "ledig". Mer jobb får vänta då jag måste få klart projektrapporten till på söndag. Då kan jag själv bestämma över mina tider så imorgon ska jag nog ta en liten sovmorgon. Måste vara pigg imorgon kväll så jag orkar med Pirates på bio. Längtar! :)
Nu ska jag bara lägga mig på soffan och ta det lugnt. Om jag känner att jag orkar blir det det nya och sista avsnittet på säsong 3 av 90210, annars blir det bara lite slötittande på tv.

Medan får ni njuta av det fina magnolia trädet på vår gård. :) Tyvärr så blommar de inte länge så nu är den inte alls så fin.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0