8 Mars 2011

Oj så svettig jag är nu! Har bökat och stökat i hallen och garderoben. Allt som var kvar i garderoben har nu packats ner och jag har kånkat runt på säckar och skärp och flyttat dem till olika hörn i lägenheten för att de inte ska vara ivägen. Så nu är det dammsuget och skurat så gott det gick i garderoben. Måste bara vänta tills det torkat ordentligt innan jag kan börja inreda den på nytt. :) Hoppas bara att larverna håller sig borta sen! Ska nog köpa rödcederträ att lägga på golvet i garderoben, det ska tydligen vara bra mot såna kryp.

Ja nu borde jag egentligen ta tag i alla säckar och skräp som står och tar upp all plats. Jag kommer inte ens fram till ytterdörren för det är så fullt med saker. Hade behövt vindsnyckeln men vi har bara en och den har V med sig, typsikt! Jaja då får jag bärhjälp av honom sen då han kommer hem.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0