6 Mars 2011

Idag har verkligen varit en riktig söndag. Har legat på soffan mest hela dagen. Till en början var det riktigt skönt att göra ingenting men efter ett par timmar blev det oerhört tråkigt. Så jag bestämde mig för att göra en riktigt lyxig söndagsmiddag till mig själv. Det blev potatisgratäng med vitlöksmarinerad ytterfile, lite kryddig korv och bea-sås. Och gud så mätt jag är nu! Det är aldrig bra att äta pottegratäng för jag kan typ inte sluta äta för att det är så gott.



Nu ligger jag här på soffan igen och funderar på vad jag ska göra. Troligtvis blir det en film, men frågan är bara om jag ska vänta på V eller se en själv. :)


Kommentarer
Johanna

du vet ju att jag vill ha recept på allt.....o med recept menar jag att jag vill veta exakt hur du har gjort maten :)

2011-03-07 @ 19:47:54
Jenny

Inte så märkvärdigt med detta dock. :P Köpes potte som jag kryddar själv med ett ton vitlök, salt och svartpeppar.



Sedan har jag bara marinerat köttet i santa marias garlic och även låtit köttet puttra lite i kvarvarande marinad och lite vatten. :)



Snabbt och enkelt. :)

2011-03-07 @ 20:28:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0