5 Mars 2011

Idag blev det jobb mellan 12-16. De hade missat att de bokat mig för jobb idag så jag fanns inte uppskriven i någon kassa. Så jag fick lite alternativa sysslor, slänga lite sopor osv innan jag fick ställa mig i en kassa.

Nu är jag iaf hemma och har precis satt mig ner för första gången på hela dagen. Gjorde lasagne efter jobbet då jag var så grymt hungrig då jag inte fick någon lunchrast. Den blev inte helt perfekt den här gången men det blev ett par matlådor som behövs i frysen om jag blir inkallad med kort varsel.
Nu blir det att kika lite på hockeyn, eller det kommer nog mer bli lyssna på hockeyn. Eventuellt att jag slår över till mello senare annars blir det en film.


Så här blev det med de nya gardinerna i vardagsrummet. Vet inte riktigt hur jag känner för dem ännu då de var mer genomskinliga än jag trodde. Men hela den väggen som fönstret sitter på blev verkligen mycket större nu måste jag säga. :) I hörnet syns även mitt vitmålade staffli.


Kommentarer
Johanna

Snygga gardiner! Var har du köpt dom? :)

2011-03-05 @ 19:45:13
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Jenny

På Ikea för hela 79 kronor. :)

2011-03-05 @ 19:51:05
Johanna

hmm de var snygga.....finns de i olika färger? hade velat ha nå såna där i vardagsrummet...

2011-03-05 @ 21:56:45
Jenny

De finns i svart, knallblått, ceriserosa och nån konstig lila färg.



De släpper in mycket ljus så de är riktigt härliga. :)

2011-03-05 @ 22:39:41
Johanna

ååh jag tror nästan svarta hade varit fint i vårat v-rum också....:)

2011-03-06 @ 14:09:24
Jenny

Du får säga till om jag ska köpa åt dig.



Det blir ju 79 kr minus lite personalrabatt så typ 67,15 enligt kalkylatorn. :)

2011-03-06 @ 15:37:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0