Solig fredag

Gud vilket härligt väder det är idag! Verkligen sommar på riktigt! :) För mig blev det en tur till stan idag då man verkligen inte kan sitta inne. Måste passa på då jag ska jobba lördag-måndag och det enligt rykten ska bli lite sämre väder när mina jobbdagar sen är över. Invigde mina "nya" skor idag också, så härligt att man kan gå i öppna skor. :)

Med mig hem kom lite papper till scrapbooking så att jag kan sätta mig och pyssla lite imorgon efter jobbet om jag skulle orka. Köpte även två nya nagellack som jag spanat på ett tag. Är så less på alla mina gamla så lite nytt behövdes verkligen. Har precis målat naglarna med det orange färgade lacket. Väldigt fint och somrigt. :)



Nu ska jag ställa mig i köket och laga lite lunchlådor till helgen. Och sedan är det nog dags att göra middag också. Tacos blir det idag och lite filmmys till det. Trevlig fredag allihopa! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0