8 Juni 2011

Ledig idag igen vilken känns så härligt. :) Solen är dock inte framme idag men det är varmt och kvavt ändå. V åkte just iväg till skolan så jag har tyvärr inget sällskap här hemma utöver katterna. Så det får nog bli en fixa och trixa dag idag. Kattlådan har jag just bytt och klockan 12 bokade jag tid i tvättstugan vilket är välbehövligt! Mellan det blir det nog att städa vardagsrummet också, det ser förjävligt ut här inne!

Sen ikväll ska jag inte lyfta ett finger. Jag ska sätta mig på soffan och bara vara där hela kvällen lång. Det känns fortfarande som att en förkylning är på väg och jag vill verkligen inte bli sjuk. Behöver vila upp mig då jag ska jobba heldag imorgon. Såg fram emot ett kortare pass jag fick inbokat men då ringde de från jobbet och sa att jag tydligen redan var inbokad imorgon sedan tidigare från 10-18:30. Tydligen är jag inbokad hela helgen och nästa vecka också utan att de sagt till mig! Och det blir ju lite svårt då jag ska resa upp till Luleå nästa vecka. Men de sa att de skulle försöka lösa det.

Nä nu ska jag dra igång här hemma så det blir överstökat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0