Nova, Smilla & Iza

... är de spännande, gulliga och smått galna som skulle hända. Tre små kattflickor på ca 11 veckor som ska bo i vårt kök i några veckor tills de ska adopteras bort. Supersöta och små men skygga för människor då de varit vilda.

Det känns väldigt galet att vi gör detta då vi redan har två katter. Men man måste göra en god handling då och då. :) Småkatterna bor ändå bara i köket och det i några veckor så det är bara att stå ut. Men det är ju så sött med kattungar så jag har gärna några ett tag under den söta perioden och sen kan jag lämna bort dem. :)

Skygga som de är så är det bara Nova som jag fått fånga på bild. Eller lilla lejonet som jag kallar henne. Det är bara hon som man kan få klappa och sitta nära.


Kommentarer
Johanna

nämen guu så söt då! :)

2011-07-12 @ 21:15:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0