Gamla bilder

Nu verkar allt fungera fint här på bloggen. Har fixat med en ny header och även lagt till lite kategorier.

Har äntligen scannat in bilderna jag lånade då jag var hemma sist. Som tur var så var det inte så många, det är så tråkigt att sitta och scanna bilder. Men dock så är de roligare när man väl har dom på datorn. :)

De allra flesta var bilder från 2-4 år sedan, men även några jättegamla bilder från en utflykt jag och farmor tog då jag var ca 6-7 år.



Har ju gått ner ca 4 kg sedan jag kom hem så nu är det bara X antal kg kvar att gå ner tills man se ut så här igen. Jag längtar verkligen tills jag kan börja använda min garderob igen, har så mycket kläder som bara väntar på mig där!




Kommentarer
Johanna

på dom därsista bilderna var du ju skitsmal juh!

snygg design by the way :D

2011-01-24 @ 08:27:39
Jenny

Tackar tackar nöT. :D



Hehe det var jag kanske, men på den sista var jag ju ändå normalsmal, det vill jag bli igen. :)



Jag har lite bilder på dig med som jag ska skicka sen, du är också smal på dom. :)

2011-01-24 @ 10:44:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0