5 Januari 2011

Ja det var ett tag sedan något hände här på bloggen.
Nu är jag som sagt tillbaka hemma i Göteborg. På ett sätt var det tråkigt att behöva åka från Luleå så snabbt, men på ett annat sätt så är det skönt att komma tillbaka till vardagen. Önskar bara att jag får några jobbpass inbokade snart också! Har suttit hemma i tre dagar nu och det börjar gå mig på nerverna.

Jag har äntligen lyckats övertala V att ha vitt i sovrummet. Och han är nästan helt på att tapetsera om där också. :) Men det blir ett steg i taget.

Det första var iaf att vi köpt två stycken sängbord, det har behövts ganska länge. Det blev bord från Ikeas Hemnes serie.

Och därför kommer även byrån att bli från den serien då jag måste byta bort min svartbruna malmbyrå (så om någon i Göteborg läser denna blogg och är sugen på en byrå är det bara att skriva en kommentar). Vill så gärna ha den stora Hemnes byrån men då den inte ryms i sovrummet så får det bli den lilla. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0