27 Januari 2011

Har inte orkat lyfta ett finger idag då jag varit ganska hängig. Har en liten klump långt bak i halsen som gör lite ont och så har jag haft världens huvudvärk. Tror jag börjar få migrän nästan, nuförtiden får jag så ont i huvudet ibland att jag börjar må jätteilla. Det är verkligen inge kul, speciellt då inga värktabletter fungerar mot min huvudvärk.

Det känns iaf lite bättre nu då jag sovit lite under kvällen. Nu ska jag bara lägga mig på soffan och försöka slappna av. Har gjort mig en kopp varm choklad och ska kika lite på tv3 play.


Älskar mina stjärnmuggar från Ikea. :) Synd att resten av serien knappt finns kvar någonstans, hade gärna velat ha fler saker.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0