25 Januari 2011

Då var jag klar i tvättstugan för den här gången. Usch vad jag tycker det är tråkigt att tvätta. Och jag har fortfarande kvar ett helt berg av sängkläder och en hel garderob att tvätta. Det får jag ta mig an senare i veckan.

Nu ska jag göra mig lite mer presentabel för omvärlden och ta en sväng ut till Sisjön. Ska kika lite på mobiler och se vad som finns på marknaden då jag så elegant hade sönder min mobil i helgen. Man kan allt vara klantig ibland!


Min lilla gose-gris hade det mysigt när jag såg på film igårkväll. :)


Kommentarer
Johanna

men vilken snygging han är! :D

2011-01-25 @ 17:05:45
Johanna

men vilken snygging han är! :D

2011-01-25 @ 17:06:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0