Köttgryta

Då var det helg igen. Inte för att det gör någon skillnad för mig den här gången, jag har varit hemma hela veckan, sjuk och pluggat.

Till middag idag blev det en egenkomponerad köttgryta. Ville prova göra något roligt med lite av våra grytbitar, så vi inte äter upp allt finkött direkt. Och jag måste säga att det blev riktigt gott! Kommer definitivt göra något liknande i framtiden. :)



Om ett litet tag blir det lite fredagsmys, har köpt lite karra och en cola som jag ska mumsa på. V ville så gärna se Bond filmen så det blir den vi kikar på ikväll.


Kommentarer
johanna

recept tack :)

2011-02-11 @ 20:01:30
Jenny

Jag har inga exakta mått på vad jag hade i men jag kan säga vad det var iaf så får du pussla ihop det själv. :D

2011-02-11 @ 23:09:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0