Klockor

Gud så härligt att lönen kommer imorgon! Synd bara att jag jobbar hela dagen och kvällen annars hade jag åkt in till stan. Så det får nog bli en tur på lördag istället.

Ska kika på en klocka har jag tänkt. L tipsade mig att det kommer en ny kampanj på en klocka jag velat ha sen i julas så jag var helt bestämd att köpa den. Men så gick jag in på Guldfynds hemsida och kikade och blev helt kär i en annan klocka! Vad ska jag nu göra?! Jag har ju velat ha den vita plastklockan hur länge som helst ju! Men den silvriga är ju jättefin! Jag har egentligen inte råd att köpa båda två, men jag vill ju! Får nog kanske bli den vita ändå som jag tänkt från början.



Kommentarer
johanna

den silvriga är ju bara sååååå fin juh!

2011-02-25 @ 16:45:30
Jenny

Men visst var den!

2011-02-25 @ 21:51:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0