Nova

Ikväll var vi och lämnade vår fina lilla super Nova hos hennes nya adoptivfamilj. Jag lyckades hålla mig från tårar när vi var där och har hållt mig sysselsatt hela kvällen med plugg så jag har inte riktigt haft tid att tänka på att hon inte är här längre. Men det känns självklart tufft. Jag har ju blivit så fäst vid dessa små katter då de har bott hos oss i 5 månader och extra speciellt känns det ju då det är vi som har hjälpt katterna att gå från små vilda katter som aldrig varit i kontakt till människor till att bli dessa tama fina husdjur.

Tror det kommer slå mig på fredag då vi ska åka med de andra två, då kommer jag nog bli riktigt ledsen då ingen av dem finns kvar här längre. Men jag visste från början att det skulle bli såhär, men jag kan inte låta bli att bli ledsen ändå för de är så himla fina små katter. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0