9 December 2011

Ber om ursäkt i förväg att det kan bli dåligt med uppdateringar under veckan som kommer, eller väldigt tråkiga inlägg som bara handlar om skola. Men det är allt som står på mitt schema dygnet runt de kommande 6 dagarna innan det äntligen blir jullov och jag får åka hem till Luleå i två veckor ♥.

Igår fick vi åter igen besök gällande småkatterna. Den här gången var det ett par som skulle träffa både Smilla och Iza. Och även den här adoptionen gick igenom så snart flyttar alla mina små tjejer. Nova flyttar redan på måndag och Smilla och Iza kommer mest troligt att flytta på fredag nästa vecka. Jag känner på mig redan nu att jag kommer börja gråta, hoppas bara jag kan hålla mig tills jag kommer hem och inte börjar gråta när jag lämnar dem hos sina nya familjer. Det kan ju bli lite pinsamt! :P

Tänk så små de var när de kom hit för fem månader sen.




Kommentarer
Helena

tack snälla. gud vilka söta kisar.

2011-12-09 @ 17:05:01
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0