3 Augusti 2011

Då var min lediga dag snart över. Nu väntar 5 dagars segt arbete till halv nio nästan varje kväll. Oh well what to do! Det är sjukt att så fort man får en ledig dag och bara vill ta det lugnt och sitta ner och vila sina fötter från arbetet så har man tusen grejer som ska göras ändå!
Idag blev det först en snabb sväng på stan för att uträtta några ärenden, sedan hem och städa upp lite i köket för att sedan kämpa som bara den med att få in småttingarna i en bur och ta dem med till veterinär där de skulle chipmärkas och vaccineras, vilket påminner mig att våra egna kottar också ska vaccineras nu igen. Sedan bar det av hemåt för att både laga middag och lite matlådor inför kommande dagar och sedan städa upp all den röran. Klockan nio kunde jag äntligen parkera mig på soffan och njuta framför en film. :)
Nu är den stora frågan och jag ska lägga mig på sängen och läsa lite eller se ett avsnitt av någon serie?! Jag får fundera en liten stund på det. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0