Grattis V

Halv åtta var jag uppe idag. Smög mig upp och stängde in mig i köket där jag fixade till allt som skulle vara på V's lilla tårta. I hans familj äter man tårta på morgonen så jag tänkte att han kunde få som han ville det här året. :) Visst blev den fin mitt lilla underverk till tårta. De andra som är kvar att göras sen lär jag ju inte orka göra lika fina, där slänger jag nog bara på lite grädde och en fruktbit eller två. :P



Har precis kommit hem efter att han skjutsat V till skolan. Så nu ska jag sätta mig ner och äta lite frukost och skicka in min ansökan till universitetet i höst. Vet redan vad jag ska söka men jag måste hitta några reservkurser ifall att jag inte skulle komma in på det jag vill. Vi hörs kanske senare om jag har vägarna förbi datorn. Håll tummarna för vädret ikväll för Jenny vill grilla! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0