En tur på stan

Igår kväll kom min kära mor hit till Göteborg. Trevligt! :D Hon ska på kurs nu i två dagar innan hon kommer tillbaka hem till mig resten av veckan. Så idag hann vi med en sväng på stan innan jobbet kallade. Blev först lunch på Jensens Böfhus och sen kikade vi i lite affärer. Då jag har en så snäll mormor som skickat med lite pengar till mig så kunde jag köpa ett par supergulliga skor på DinSko för ynka 249 kr. De är jättehärliga och alldeles lagomt höga för mig att gå i. :)



Ett par nya leggings fick även följa med hem och sen ska jag hålla mig lite då vi planerat in en tur till Ullared på fredag. :) Jag har verkligen längtat att få åka dit igen! Tyvärr så får vi ta tåget dit då bilen är på verkstad i minst två veckor till. :( Men det blir bara en extra liten utflykt så det ska bli kul ändå. :)


Kommentarer
Johanna

gööliga skor :)



va kul att åka till ullared..jag vill också dit :P hehe.

2011-04-27 @ 09:17:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0