7 September 2010

7 september idag vilket betyder att det är min födelsedag imorrn, yippi! Hela 22 år gammal blir jag. Tiden går så fort men jag kan inte påstå att jag känner mig så gammal eller så ung.

Hämtade ut mitt paket som kommit ända hit ner från Luleå idag. Där i låg en massa Maynards, mumma! Ska äta de så långsamt som jag bara kan så de aldrig försvinner! Det fanns även en hel del spännande paket där som jag har lagt åt sidan och ska spara till imorrn på morgonen. Det är det enda rätta!

Har varit ensam hemma hela eftermiddagen/kvällen
då V fått för sig att börja på kvällskurs igen. Får se hur länge det håller den här gången. :P Men hursomhelst så är det skönt att få lite tid för sig själv. Har bara legat och slappat framför tvn och gosat med min lilla Wilja. Så underbart! :)


Mitt lilla busfrö Wilja. :)


Har pysslat ihop ett litet födelsadagskort som jag ska skicka till farmor då hon fyller år. Ska fixa ihop ett liknande åt mormor också. Det gäller att vara ett snällt barnbarn. ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0