Hands Up

Inte många knop gjorda idag. Var naturligtvis och röstade på eftermiddagen och har suttit och kikat på valvakan under kvällen. Ska inte ge mig in på politik men det kunde ju ha gått bättre. Oh well...

Funderar på om jag ska lägga mig på soffan och se ett avsnitt Beverly Hills som jag nördigt fått för mig att se. Eller om jag ska gå och sussa lika skönt som dessa små korvar. Svårt val!

Wolmars alldeles egna supersköna sovstil. Måste vara skönt för han sover nästan alltid sådär. Wilja har inte riktigt utvecklat den helt ännu.



Kommentarer
Johanna

men jag döör va söta dom är!! :D helt coola! vilken av dom ska följa med upp sen?

2010-09-20 @ 15:08:12
Jenny

Jag ville ju ta med Wolmar den här gången, så jag ska nog lyckas övertala Victor att få min vilja igenom. :)

2010-09-20 @ 16:48:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0