15 September 2010

Idag har jag varit ledig. Riktigt skönt! Klev upp halv 10 och la mig på soffan och såg lite Beverly Hills. Sen tog jag mig an att städa lite i köket och gjorde palt. Som en riktig husfru blev jag klar precis till när V kom hem från skolan vid lunch. Gott var det iaf. :)

Pratade med mor tidigare idag och hon sa att det var okej att jag kanske tar med mig en katt hem till jul. Så jag har kanske med mig en luden liten boll upp om jag hittar något flyg jag kan ta kissen på. ;) Och för alla er som är intresserade så kommer jag stanna lite längre än förra julen. Nu kommer jag vara i Luleå även över nyår. :)

Nu blir det lite tv. :)


Kommentarer
Johanna

ja ta med dig en kisse, jag vill ju se en iaf :) när hade du tänkt komma då?

2010-09-15 @ 22:07:16
Linda

Wohoo! Då kanske vi hinner med lite pulka??

2010-09-15 @ 22:07:33
Jenny

Johanna: Jag kommer nog den 19 december. Tänkte åka den 17 men de billigare flyget går bara klockan 7 på morgonen och jag har en tenta den dagen och på lördag går inga flyg alls. Sen stannar jag nog till den 4 januari. :)



Linda: Vi ska åka en massa pulka! Jag är jättesugen på att leka i snön! :)

2010-09-15 @ 22:25:08
Johanna

wohooo!! va roligt att du stannar så länge då :) det är ju snart december så :)

2010-09-15 @ 23:18:45
Johanna

wohooo!! va roligt att du stannar så länge då :) det är ju snart december så :)

2010-09-15 @ 23:19:36
Jenny

Dubbelkommentar! :P Haha



Men vi får se hur det blir med kissekatt nu. Flyget jag kollade på har sedan igår gått upp 400 kr i pris. Eftersom mamma och mormor ska betala nu då jag är helt pank så vet jag inte om de går med på det. :P Men jag hoppas för jag vill så gärna ha med en av mina små kissekottar ju. :)

2010-09-16 @ 16:29:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0