Canada Snow

Nu när kylan börjar krypa sig fram vill jag ha ett par nya skor från Canada Snow. Jag älskade mitt gamla par men de gick sönder i sömmen förra året och har nu ett stort hål som läcker in. Deras skor kanske inte är världens snyggaste men de är så himla sköna och varma. Man måste ta hand om sina fossingar!




Jag har hittat tre par i årets kollektion som jag kan tänka mig. Jag tycker det första paret nästan ser lite varmare ut men sen så har ju det bruna paret det snygga Canada Snow märket. Det tredje paret har lite lägre skaft och jag vet inte riktigt vad jag tycker om den. Vilket par är snyggast?


Kommentarer
Johanna

ja asså de snyggaste skorna var de väl inte. haha. men jag skulle också vilja ha nå varma skor att lalla runt i i vinter.

2010-10-17 @ 13:09:35
Jenny

Haha jag vet de är inga skönheter direkt, men de är faktiskt riktigt sköna och varma. :) Jag börjar bli vuxen då jag börjar bry mig om sånt. :P haha

2010-10-17 @ 23:15:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0