30 Oktober 2010

Vaknade kvart i tolv idag. Var helt död så jag hörde inte klockan ringa klockan nio. Hade ont i halsen på morgonen, vilket inte bådar gott. Hoppas det inte blir någon jobbig förkylning med en massa hosta bara.

Höll oss undan från stan idag dels pga bombhotet och att det är lördag efter löning, vem vill frivilligt gå på stan och trängas bland allt folk då. Inte i den här staden iaf. :P
Så vi tog en liten sväng till Sisjön och jag köpte mig en film för 33 kronor på Elgiganten. Behövde något att underhålla mig med då vardagsrummet är upptaget med PS3 spel idag.

Filmen jag köpte var I Hennes Skor, den var faktiskt riktigt bra. Jag och Wolmar har legat och myst på sängen och sett filmen. Alltid gosigt med lite sällskap. Önskar att Wilja skulle komma och gosa med mig lite oftare. Men är V hemma så är det hans knä som gäller, förutom då jag ska gå på toa då skyndar hon sig in och vill sitta i famnen. Knasig liten katt. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0