27 Oktober 2010

Jobb idag igen vilket var lite segt då jag varit riktigt trött. Men bara två dagar kvar av den här veckan nu. Sen hoppas jag att de ringer och vill boka in mig för nästa vecka också.

Efter jobbet åkte jag och bytte däck på bilen, sen blev det att åka och handla lite mat till vårt tomma kylskåp.
Gick även in på Grizzly och köpte den gamla sanden vi använde förut för att se om det kanske är sanden som gjort att kissen velat kissa på alla andra ställen förutom i lådan. Hoppas att det bara är det så att vi slipper torka upp kiss hela dagarna.

Hämtade också ut biljetter till matchen mellan Luleå och Frölunda nästa vecka. Ska bli så kul att få gå på hockey. :D

Nä nu ska jag faktiskt gå och sova. :) Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0