21 Oktober 2010

Det börjar bli riktigt kallt här nu. Imorse då jag skulle till jobbet var det -3 grader ute så det blev att skrapa bilrutorna. Batteriet på bilnyckeln har tagit slut så man måste låsa upp med själva nyckeln och låset hade frysit fast! Jag fick panik men som tur var gick det snabbt att värma upp låset och komma in i bilen och värmen och jag hann till jobbet i tid.

Nu har jag gjort 4 av mina 5 dagar den här veckan. Lager är ju som sagt inte världens roligaste men det är skönt att dagarna bara är till klockan två. Fick ett sms av Academic idag och jag är nu även inbokad at jobba alla dagar nästa vecka utom tisdag. Då ska jag nämligen på jobbintervju på IKEA. Jag hoppas verkligen jag får det jobbet, skulle vara så himla roligt! Men tyvärr så tror jag att det är jättemånga som ska in på intervju. Men jag håller tummarna att det går bra! :)


Kommentarer
Johanna

ååh jag hoppas du får jobb på ikea!! det hade ju varit skoj! du får flörta som fasen och skryta om dina skills :P

2010-10-21 @ 19:32:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0