14 Oktober 2010

Det börjar ta på krafterna att bara sitta hemma dag ut och dag in med inget annat att göra än se på tv. Tog mig iaf ut en sväng då vi skulle åka och handla.
Är så himla less på att alltid äta samma mat så jag hade kollat upp lite nya recept som verkade lätta men självklart glömde jag skriva ner vad som behövdes för att göra dessa. Less som jag var så bestämde jag mig för att prova ena receptet ändå, fast med hälften av ingredienserna. Blev gott ändå, så ska prova göra det med allt sen. :)

Imorrn ska jag iaf få ta mig ut en sväng då vi fick gratis biljetter av ordförandet i bostadsföreningen att gå på en bomässa på Svenska Mässan. Det ska vara ett seminarium imorgon om att bygga ut råvind, vilket passar bra då vi ska ha möte hemma hos oss på måndag angående försäljningen av vinden ovanför oss.

Kastar in en liten bild för att piffa upp inlägget. När löven fallit så är det riktigt roligt att sitta och titta på fåglarna i träden.


Kommentarer
Johanna

haha jag dör! va söta dom är! :D

2010-10-15 @ 13:14:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0