Ikea shopping

Jag lovade igår att visa lite grejer jag köpte på Ikea. Idag tog jag en till tur på Ikea, denna gång till Bäckebol då de hade några av de grejer som inte fanns i Kållered igår. Så jag fick med mig lite fler saker hem. :)


Fina burkar med stjärnor. Jag är liksom alla andra inne på stjärntemat nu i vinter.



Stora muggar som är perfekta att dricka varm choklad i. Det fina servettstället jag ville ha var helt slutsålt så det fick bli ett annat alternativ så att mina fina stjärnservetter kan stå framme på bordet.


Några nya ramar fick också följa med hem.


En mysig lykta och ljushållare för större värmeljus. De är självklart mycket mysigare i mörkret. ;)


Jag lyckades också få tag på en av den nya mysiga pläden. Fanns bara kvar i blått så det fick bli en sådan.

Köpte även lite andra grejer, men jag orkar inte visa allt. Det är nog inte så roligt att titta på en badrumsmatta och vanliga bas saker till köket. :P


Kommentarer
Johanna

va snyggt! jag vill också ha grejer med stjärnor på :)

2010-11-25 @ 18:28:31
Jenny

Det är sjukt snygga grejer med stjärnor på. :)



Jag ville ju ha tallrikarna och det också. Men de var typ apstora så jag skippade dom.

2010-11-25 @ 18:52:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0