3 November 2010

Tillbaka på extrajobbet på Brightpoint idag igen. Men bara två dagar kvar där nu innan jag kommer sluta och gå över till Ikea. Ska bli skönt att slippa lagerarbete. :)

När jag kom hem så passade jag på att städa lite i köket. Det har verkligen sett hemskt ut där de senaste dagarna. Jag får ångest av att vara i vårt kök för det blir alltid så smutsigt och äckligt, och när en viss herr inte riktigt är en sådan som tar undan saker direkt och lagrar på hög så blir det stökigt ganska snabbt. Men nu är bänkarna rena och fina så jag ska passa på att laga lite matlådor. :) Det blir min kyckling/starkkorv gryta som vanligt. :)


Det fina lövhavet som träden utanför vårt vardagsrumsfönster släppte i förrgår. Det ser mycket värre ut idag och man badar verkligen fram bland alla löv. :)


Kommentarer
Johanna

kan du inte skriva recept på exakt hur du gör den där kyckling korvgrytan? :) snääääälla söta :)

2010-11-03 @ 19:59:14
Jenny

Det kan jag göra nöT. :)

2010-11-04 @ 14:44:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0