26 November 2010

Tog en sväng på stan idag. Var år och dagar sedan sist. Tänkte kolla på en väska jag sett på Åhlens men jag blev besviken då jag fick se den i verkligheten. Hittade dock en annan väska som jag jättegärna vill ha, men den var lite dyrare så den får vara tills vidare.

Köpte dock ett par Canada Snow tjocksockar. Jag har velat ha dom i evigheter så nu är mina fötter riktigt glada. Ska nog köpa ett par i rött också. Lite nya nagellack följde också med hem.


Fick ett samtal från Ikea på eftermiddagen och blev inkallad för jobb imorgon. :) Riktigt roligt att få jobba, har ju bara blivit en dag den här veckan hittills. Lär ju vara mycket folk där imorrn, men jag jobbar bara från 12-17 så det är härligt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0