24 November 2010

Både jag och V var lediga idag så vi tog en sväng till Ikea. Jag har ju längtat efter att åka dit i flera månader och kollat ut allt jag ville ha på internet. Men alltid ska det vara något som skiter sig, nästan hälften av det jag ville ha fanns inte längre eller var helt slutsålt. Så jag gick och surade genom halva varuhuset haha. :P
Men vi fick iaf med oss lite grejer hem. :) Jag ska visa lite av det vi köpte imorgon, behöver dagsljus för att kunna ta bilder med min kamera.

Istället får ni som läser se en bild på Wilja. Hennes nya favoritställe är badkaret eller tvättstället. Hon älskar att jaga vattenstrålen och dricka från den. Och när man inte slår på kranen åt henne så lägger hon sig där istället. Hon är så söt min lilla gumma! :)


Kommentarer
Johanna

haha men va rolig katt! de brukar ju itne vara så förtjusta i vatten :)

2010-11-24 @ 19:51:57
Jenny

haha ja de brukar ju avsky vatten. :P Men hon är lite speciell Wilja. ;)

2010-11-24 @ 19:56:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0