12 November 2010

Då var det helg igen. Vad tiden går snabbt alltså!

Var och lämnade min lille go-gris Wolmar hos V's moster tidigare ikväll. Vi tänkte att kissarna skulle få prova att vara ifrån varandra och se hur Wolmis klarar av att vara hos någon annan än hemma, så att det inte är helt främmande då han ska följa med upp till Luleå om någon vecka. Men gud vad jag saknar honom redan. Hans stora kudde som ligger bredvid mig på soffan är tom och jag har ingen som kommer och buffar på mig hela tiden.

Var på stan igår för att leta efter ett par nya skor
som jag kan ha på jobbet, då inga av mina skor jag har nu är regelrätta. Försökte leta efter så billiga skor som möjligt men då det inte riktigt är säsong för sneakers och liknande så fanns det inte mycket annat än sportbutikerna med alla märkesskor. Men på Stadium hittade jag faktiskt ett par riktigt ordentliga skor på extrapris. Det är ett par walkingskor av märket Salomon. Ordinarie pris var 999 kronor men nu kostade de bara 499. Ett riktigt kap helt enkelt trots att det var över min budget. Men ibland måste man lägga ut lite grann, nu fick jag ett par fotriktigta sköna skor som jag kan ha även utanför jobbet då jag ska ta promenader och liknande.

Mitt enda problem är att jag är osäker på storleken. Jag var i valet och kvalet mellan en 37 1/3 och en 38, men det blev den första som fick följa med hem. Jag ska prova att gå runt i dom hemma för att se om det är rätt storlek annars fick jag byta till den större. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0