Jag fick jobbet!

Jajamensan jag fick jobbet! :)

Är sjukt glad över detta då det innebär extrajobb nu under våren och mest troligt ett jobb över sommaren. :) Det enda tråkiga är att jag mest troligt måste avboka min resa hem till Luleå. Vi är två stycken som blivit anställda och vi ska båda gå en två veckors upplärningsperiod men inte samtidigt. En ska först gå två veckor och den personen ska sedan hjälpa till att lära upp den andra under 2 veckor. Den första upplärningsperioden ska börja nästa vecka och blir det jag som får börja måste jag nog avboka resan helt, för efteråt så måste jag kanske jobba 2 dagar i veckan och då finns det inte så mycket tid att resa på då jag ska gå i skolan samtidigt. Men får jag gå den sista perioden så ska jag boka om resan och isåfall åka upp nu innan påsk. Ska prata med dom imorrn igen så vi får se hur det blir.


Kommentarer
Johanna

grattis!!! :D va skoj! vad är det för jobb då? haha...bra koll då :P



men tråk om du itne kommer upp juh!! jag som vill se min favoritsyster!! :D

2010-03-10 @ 20:33:28
Jenny

Det är ju på Lindex lager, deras internet-order. :)



Men jag ska prata med dom imorrn igen och då ska jag höra om den andra tjejen kan börja först så ska jag boka om och komma upp nu till veckan istället. :)

2010-03-10 @ 21:30:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0