22 Juli 2010

Fick sluta tidigare på jobbet idag då vi packat klart alla ordrar. Superhärligt! :D Så nu står vi på 0 inför imorrn och jag hoppas och ber till gud att folk inte handlar så mycket då det är löning imorrn. Jag vill ju ha så lite som möjligt att göra på jobbet. ;)
Om turen är framme så kan vi kanske gå lite tidigare imorrn också, skulle vara härligt då jag ska på bio 17:45. :)

Kan det inte råka blåsa in 1200 kronor genom mitt fönster! Det finns ett par skor som jag vill ha sååå mycket! Men jag har ju verkligen inte råd att köpa dom just nu. Hoppas bara de finns kvar om en månad.


Göteborgs Katthjälp har frågat ut oss i en vecka nu men igår fick vi äntligen gå vidare och på söndag så ska vi åka och hälsa på katterna. Och går allt bra då så kommer vi få dom! :D
Synd bara att man inte får ta hem dom direkt, man var tvungen att träffa dom först och sen få dom några dagar senare. Jag vill att tiden ska gå snabbt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0