Vart är mina pengar?

Inte har jag fått mina pengar idag heller! Paniken börjar smyga fram lite smått. I övermorgon åker jag till Linköping/Norrköping. Först en snabbvisit i Cloetta Center för att se LHC-Luleå för att sedan besöka Stina resten av helgen. Har inte köpt hockeybiljetter ännu och jag vill verkligen gå på matchen. Och hur kul kan det vara att behöva sitta och stirra in i väggen hela helgen hos Stina. Pengarna måste vara på mitt konto imorrn! Snälla!

Vill jättegärna göra en ny layout,
den här börjar kännas alldeles för mörk och tråkig. Men vad ska jag göra? Någon som har något bra förslag? Mer nytt om bloggen är att jag gått in på Bloglovin och fixat så att de som vill kan prenumerera på min blogg. :) Jag kanske har något stort fan, det skulle nog vara nöTen! Höhö :D


Kommentarer
Johanna

höhöh ska lägga till dig på en gång :P är ju sååklart ditt största fan :D hehe

2010-01-26 @ 21:50:41
URL: http://missbettyboop.blogg.se/
Johanna

background-color: #ffffff;

border-top: 1px solid #000000;

border-right: 1px solid #000000;

border-bottom: 1px solid #000000;

border-left: 1px solid #000000;

}



hoppas du fattar vart det ska vara då :P

2010-01-26 @ 21:57:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0