Nytt utseende

Jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera nuförtiden, men det går verkligen i vågor för mig. Nu har jag äntligen tagit mig tiden att göra en ny layout till bloggen. Det kändes välbehövligt, den förra stämde inte riktigt in på årstiden. Så nu får ni som läser njuta av en jättevacker snöleopard! :)

Här nere i Göteborg är livet ganska segt just nu. Jag har totalt vänt på dygnet sen jag kom tillbaka och jag har sovit till nästan klockan ett i några dagar nu. :S Usch, imorrn ska det bli ändring på det! Inte senare än klockan 9 ska min rumpa vara uppe ur sängen. Har lite ärenden att springa imorgon plus att jag ska sammanställa en lista med alger,mossor och lavar med både bilder och latinska namn som jag måste kunna till duggan om en vecka.
Ska försöka ta mig ut till Rusta också för att köpa en fitness matta för de var billigt och bra där. Har nämligen beställt från tv-shop för första gången i mitt liv. Haha tragiskt! Beställde ett startkit av Winsor Pilates så jag kan börja träna hemma. :) Jag längtar tills paketet kommer! Måste även inhandla ett nytt fotoalbum och lite dekorationer för jag har beställt hem nya bilder. Sen ska det även bli lunch på Jensens Böfhus. Mumma! :D

Nu har jag inte så mycket mer att säga för ikväll så det blir nog att hoppa i sängen om en stund. :)


Kommentarer
Johanna

snyggve! layouten alltså :)



utbildningen som jag vill gå är en nagelutbildning på xtreme beauty. :) men det kostar juh....vill inte jobba med det här skitjobbet jag har.



tv-shops nörd :P

2010-01-05 @ 08:35:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0