Mattekurs?

Skickade idag in en anmälan för sent intag på en Matte Introduktionskurs på GU/Chalmers. Kursen börjar på tisdag så jag hoppas att jag får plats och att man får reda på det till starten så man inte missar så mycket. Den är på 100% och varar hela vårterminen. Hade hoppats på halvtidskurs så man kunde jobba samtidigt. Men men, så länge jag kommer bort från biologin och får börja göra något nyttigt igen. Blir även bra om jag får läsa den här kursen för att förbereda mig för Industriell ekonomi som jag tänkt söka in på till hösten. Ska bara klara av att komma in där också, sjukt högt intag! :P

Har återigen pysslat med lite smycken under dagen. Det är verkligen sjukt kul! :) Måste beställa nytt material för mitt är nästan slut. Det blev iaf två till blå armband, så nu är det en liten serie på tre så man kan använda dem tillsammans. :)


Kommentarer
Johanna

gud vad ambitiös du har varit! fina armband! du får väl börja sälja. :) har du kommit på de själva eller har du gjort de efter nåt?

2010-01-15 @ 17:45:13
Jenny

På armbandet i inlägget före det här, det svartvita med tre rader har jag snott lite inspiration från pärlgrossisten, men resten så har jag bara suttit och pillat på själv. :)

2010-01-15 @ 18:28:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0