Forgive me father for I have sinned

Jajamensan jag har syndat ikväll! Jag skulle ju rulla igång men min träning och promenader nu utan en massa karra och onyttigt men ikväll föll jag. Har inga pengar så jag hade inte råd att gå ut men jag skulle ändå förfesta med Emma och Nathalie, lite sällskap skadar aldrig. :) De blev pizza för hela slanten, pressade tills jag var så himla mätt. Efter det satt Nathalie och hetsade i mig en massa cola och godis. Konstant under kvällen hörde man av henne, 'men Jenny ska du inte ta lite cola?, Jenny ska du inte ta lite godis?' :P
(Sid förlåt mig för detta men du syndade faktiskt igår, så nu är det jämt ut. :P)
Vi var otroligt sega och trötta allihopa men det var roligt ändå, ibland är det skönt att bara umgås och inte gå på för fulla muggar. :)

Nu blir det sängen för mig, vill upp på en tidig morgonpromenad. :) Natti natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0