8 Januari 2010

Idag har det varit riktigt kallt ute, mätt i Göteborgskyla då såklart. ;P Säkert -10 grader. Det gjorde inte saken bättre att vi hade växthusvandring idag och väggarna i ett växthus är inte särskilt täta så det var riktigt kallt att gå runt där och vandra i olika rum som inte får vara mer temperarade än 2-10 grader. Men som tur var blev vi klara redan klockan 12 istället för 15 som vårt schema sa.

Har inte alls varit duktig
med pluggandet idag, min motivation jag fick upp varade i två dagar och nu känns den nästan som bortblåst igen. Var himla trött på eftermiddagen så jag tänkte ta en liten powernap innan jag skulle börja plugga men den blev inte så liten, råkade sova i över 2 timmar. Sen efter det har jag knappt lyft ett finger. Fy Jenny! Bara en vecka kvar nu till tentan+dugga på tisdag. Ångesten börjar smått krypa fram!

Nej nu ska jag försöka plöja mig igenom ett kapitel
innan det är dags att bege sig till bion. Ha en fin fredagkväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0