19 Januari 2010

Eftersom jag inte fått veta om jag kommer in på matten ännu så blir det att gå på upprop för den nya biologikursen imorrn (idag). Börjar 13:15, skönt med lite sovmorgon. Ska innan dess försöka hinna med att plocka upp lite hemma och svänga förbi och klippa min lugg för den har blivit så lång att jag inte ser något. :P

Dagen har inte varit så händelserik,
utöver en sväng på stan så har jag knappt lyft ett finger. Har pysslat fram ett projekt som jag och Stina startat, men mer än så säger jag inte. :P Beach 2010 here we come!
Ska kolla ut lite pärlor att beställa hem för Stina ville nämligen ha ett armband, så om det är någon annan som också vill ha säg till så fixar jag det. :)

Jag har inte så mycket mer att säga nu så det blir nog att hoppa i säng och börja läsa på min nya bok jag velat läsa ett tag nu. Natti Natti!


Kommentarer
Linda

Hoho jag vill gärna ha ett också! :D

2010-01-19 @ 14:26:06
Jenny

Okej det är bara att säga till vad för typ du vill ha. Du kan kika på pärlgrossisten också om du vill välja ut helt själv. :)

2010-01-19 @ 16:46:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0